omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

لینک

لینک گرفتن رو روش های آن 

ترجمه رایگان

ترجمه رایگان

ایجاد و گسترش پر شتاب شبکه های در هم تنیده مجازی در جهان فیزیکی پیرامون ما سبب گردیده تا دسترسی به اطلاعات از هر نقطه ای بر روی کره زمین و در هر زمان به امری طبیعی بدل گردد. پیش نیازاستفاده از بخش وسیعی ازچنین شبکه فراگیری از اطلاعات تسلط بر زبان انگلیسی است و عدم داشتن دانش زبانی کافی ما را از بخش وسیعی از این اطلاعات محروم می نماید. با این حال در این زمینه نیز تکنولوژی به کمک انسان آمده است. ظهور ربات ها و ماشین های یادگیرنده به محققین و مهندسان کمک نموده تا مترجمین آنلاینی را طراحی نمایند تا بتوانند متون مختلف را به زبان دلخواه شما ترجمه نمایند. این تکنولوژی به کاربران این امکان را می دهد تا بدون تسلط بر زبان های دیگر و با استفاده از این مترجم های آنلاین، محتوایی متون به زبانهای دیگر را درک نمایند و بتوانند از این جریان مداوم اطلاعات و دانش بهره مند گردند. در این راستا دپارتمان ترجمه شریف یار اقدام به راه اندازی یکی از این مترجم های آنلاین نموده است تا علاقه مندان بتوانند متون زبانهای دیگر را به سادگی و با سرعت بالا ترجمه رایگان نمایند. ترجمه رایگان محتوای الکترونیکی به کاربران امکان برخورداری برابر از اطلاعات و دانش را می دهد و کمک می نماید تا سطح دانش جامعه افزایش یابد. بدیهی است با توجه به پیچیدگی قواعد زبانهای مختلف، ایجاد رباتی که بتواند ترجمه همسان ترجمه انسانی ارائه نماید نیازمند استفاده از الگوریتم های پیچیده و تکنولوژی های پیشرفته است که این امر تا کنون توسط انسان محقق نگردیده است و بعید می نماید در آینده نزدیک دستیابی به چنین مترجم آنلاینی امکان پذیر باشد. با این حال موسسه شریف یار در تلاش است با ارتقای کیفیت ترجمه های صورت گرفته توسط مترجم آنلاین خود، ترجمه هایی با کیفیت تر و شیوا تر به محققین ارائه نماید. قابل ذکر است همانطور که گفته شد این مترجم آنلاین نمی تواند جایگزینی برای ترجمه های انسانی باشد تنها به کاربران کمک می نماید به درکی ابتدایی از محتوای متون زبانهای دیگر دست یابند. برای استفاده از سرویس ترجمه رایگان شریف یار کافی است متن مورد نظر خود را در قسمت مربوطه کپی نمایید و زبان مبدا و مقصد را انتخاب نمایید تا در زمانی بسیار کوتاه ترجمه متن شما انجام گردد.


قیمت ترجمه

قیمت ترجمه

به طور کلی قیمت از قبل تعیین شده و ثابتی برای ترجمه متون مختلف وجود ندارد، در نتیجه دارالترجمه ها و موسسه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند نرخ های متفاوتی برای ارائه خدمات خود تصویب می کنند. این تعرفه ها بسته به سابقه و کیفیت موسسه ها متفاوت است تاجایی که، در خیلی از مواقع حتی شاهد قیمت هایی هستیم که به صورت غیر منطقی و بی سابقه ای بالا و یا حتی پایین هستند. بنابراین لزوما تعرفه هایی با قیمت بالا نشان از کیفیت و بی نقص بودن آن ترجمه نیست. نکته مهم و قابل ذکر در اینجا شامل موسسه هایی است که خدمات مربوط به ترجمه خود را با قیمت بسیار پایین عرضه می کنند. در ظاهر امر این مساله برای خیلی از متقاضیان خوشایند و اغواگر است، اما متاسفانه ترجمه هایی که با نرخ بسیار پایین انجام می شوند حتی از حداقل کیفیت هم برخوردار نیستند. با توجه به موارد ذکر شده، به جرات می توان گفت قیمت هایی که برای انجام امور مربوط به ترجمه و ویرایش در شریف یار تعیین شده اند، با در نظر گرفتن کیفیت ترجمه، تجربه مترجم و تضمینی بودن کار، امکان ویرایش مجدد و رعایت جانب انصاف به متقاضیان ارائه می گردد.

قیمت ها براساس تعداد لغات تعیین می شود و بسته به زبان مورد نظر یعنی ترجمه به فارسی، انگلیسی، عربی و بالعکس و همچنین تخصصی یا عمومی بودن متن متفاوت است. جدول زیر شامل قیمت های ترجمه به ازای هر ۲۵۰ کلمه است و در ترجمه چند رسانه ای برحسب هر یک دقیقه محاسبه می گردد.


آموزش زبان

آموزش زبان

موسسات آموزشی بسیاری در کشور در زمینه آموزش زبان در حال فعالیت هستند که علاقه مندان با ثبت نام در این دوره ها و پرداخت هزینه مربوط به هر دوره می توانند از خدمات این موسسات بهره مند گردند. هدف از برگزاری دوره های آموزش زبان در دپارتمان ترجمه شریف یار برگزاری دوره های آموزش زبان به شکل رایج موسسه ای نمی باشد بلکه دپارتمان ترجمه شریف یار به عنوان یکی از موسسات فعال در زمینه ترجمه متون انگلیسی یا فارسی در تلاش است تا با برگزاری دوره های آموزشی آزاد، دانش عمومی در زمینه زبان انگلیسی را ارتقاء دهد به همین منظور دوره های آموزشی مختلف با محوریت زبان انگلیسی در این موسسه تهیه گردیده است. در ابتدای هر دوره آموزش زبان این دپارتمان از طریق ایمیل و همچنین صفحه دپارتمان شریف یار در شبکه های اجتماعی به علاقه مندان اطلاع رسانی می گردد. کلیه دوره های آموزشی دپارتمان ترجمه شریف یار رایگان هستند و دسترسی به کلیه متون و ویدئوهای آموزشی آزاد می باشد. جهت بهره گیری هر چه بیشتر از این دوره های آموزش، علاقه مندان می بایست ویدئوهای آموزشی را به دقت مطالعه نمایند و کلیه منابع معرفی شده در دوره را مطالعه نمایند تا در پایان دوره، بتوانند نتیجه مورد انتظار را دریافت نمایند. کلیه ویدئوهای آموزشی ارائه شده در دپارتمان ترجمه شریف یار توسط زبان شناسان و اساتید برجسته زبان و در دانشگاههای تراز اول دنیا تهیه و در دپارتمان ترجمه شریف یار برای اولین بار به زبان فارسی ترجمه شده اند. دپارتمان ترجمه شریف یار از تمامی علاقه مندان دعوت می نماید تا نظرات و پیشنهاداتشان را جهت ارتقای این دوره های آموزشی از طریق ایمیل دپارتمان به اطلاع ما برسانند. همچنین علاقه مندان می توانند دوره های آموزشی جدیدی را به کارگروه آموزش زبان این دپارتمان پیشنهاد دهند تا در دستور کار قرار گیرد. با توجه به گستردگی دوره های آموزشی، تمرکز کارگروه آموزش زبان دپارتمان ترجمه شریف یار بر روی مباحث آکادمیک و مورد نیاز در محافل علمی همچون اصول نگارش مقاله، گرامر و سبک در زبان انگلیسی، گفتگو در محیط های آکادمیک، اصول ترجمه، اصول ترجمه توسط ماشین و ... نقطه می باشد. مباحث هر دوره به صورت هفتگی و با اطلاع قبلی بر روی سایت قرار می گیرد و دوره های جدید نیز به تمامی افرادی که ثبت نام نموده اند اطلاع رسانی خواهد شد.


گرامر

گرامر

هدف این دوره معرفی مفاهیم و استراتژی های کلیدی درباره گرامر و سبک به مخاطبین عزیز می باشد. به کارگیری این استراتژی ها در نوشته به شما این امکان را می دهد تا با اطمینان کامل به نیازهای نوشتاری خود که در قرن ۲۱ سربرآورده است پاسخ مناسب دهید. بعد از ظهور رسانه های جمعی و اینترنت، عموماً افراد در حال نوشتن هستند. ما مواردی مانند اصول نگارش، کاربرد کلمات، سبک نوشتار، ساختار جمله و پاراگراف بندی و اصول علامت گذاری را در اختیار شما قرار می دهیم. ما منابع منحصر به فرد، ویدیو کلیپ های مصاحبه با اساتید دستور زبان و همچنین تکالیفی برای ارتقا کیفیت سطح نوشتاری به شما ارایه خواهیم داد. این دوره در هشت هفته ارایه می شود و شامل ویدیو های کوتاهی به همراه زیرنویس متن که توسط دپارتمان ترجمه شریف یار فراهم آمده است، می شود. لازم به ذکر است، به دلیل اتمام این دوره در دانشگاه مبدا، دسترسی به تمامی منابع، تمرین ها، تست ها و پست های نوشته شده توسط دانشجویانی که در دوره شرکت کرده اند، غیر فعال شده و امکان پذیر نمی باشد. بنابراین ارجاعاتی که در طول دوره در فیلم ها داده می شود به صورت خودآزمایی برای دانشجویان می باشد و عزیزان می توانند به صورت اختیاری آن ها را انجام دهند. تیم ارایه دهنده این دوره:

Roslyn Petelin Amber Gwynne
Megan Porter
Dakoda Barker
James Blake
Catherine Blake

نتایج این دوره: بعد از اتمام موفقیت آمیز این دوره، شما:

1.      نقش و رابطه کلمات در یک جمله را تشخیص خواهید داد.

2.      به مفاهیم گرامری احاطه پیدا خواهید کرد و این دانش را برای آماده سازی متون منسجم و موجز به کار خواهید برد.

3.      توانایی ویرایش متون را خواهید داشت.