omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

دفتر کار مجازی

شناخت مفهوم دفتر کار مجازی

پیدایش دفتر کار مجازی شرایط کسب و کار سنتی را از این رو به آن رو کرده است. به بیان ساده، «دفتر شما» عرضه‌کننده خدمات مخابراتی به صاحبان مشاغلی است که خارج از فضای کاری سنتی کار می‌کنند.

دفتر کار مجازی

این نوع از خدمات با این که بی‌اندازه برای کسب و کارهای جدید و کوچک مفیدند، می‌توانند در تمامی کسب و کارها در هر اندازه‌ای مورد استفاده قرار گیرند. شما با انتخاب دفتر کار مجازی در «دفتر شما»، یک نشانی حرفه‌ای برای کسب و کار خود واقع در محله‌ای سطح بالا، و نیز خدمات پاسخگویی حرفه‌ای دریافت می‌کنید،‌ بی آن که مجبور به اجاره دفتر کار به شکل سنتی آن باشید.

شما به عنوان مشتری، بسته به سطح خدمات درخواستی خود، قرارداری را برای دفتر کار مجازی با «دفتر شما» امضا می‌کنید که به موجب آن تمامی تماس‌های مشتریانتان مدیریت و وصل می‌شود. این مرکز همچنین در صورت نیاز شما اتاق‌هایی را برای جلسات و کنفرانس‌هایتان در اختیارتان قرار می‌دهد.

مزایای اصلی سرویس دفتر مجازی «دفتر شما»

اگر هنوز مردد هستید که آیا سرویس دفتر مجازی «دفتر شما» به کارتان می‌آید یا خیر، این مزایا را نیز در نظر داشته باشید:

صرفه‌جویی قابل توجه: راه‌اندازی کسب و کار به روش سنتی مستلزم خریداری یا اجاره دفتر کار، تهیه مبلمان، تجهیزات اداری و پرداخت انواع و اقسام قبض‌هاست، که با استفاده از دفتر کار مجازی نیازی به هیچ یک از این‌ هزینه‌ها نیست.

افزایش بازدهی: نظر به این که دفتر مجازی پاسخگوی بخش اعظمی از نیازهای مشتریان شماست، شما می‌توانید با بازدهی بالاتری مدیریت کسب و کارتان را در دست بگیرید.

حرفه‌ای‌گرایی: با استفاده از سرویس دفتر کار مجازی «دفتر شما»، تصویری حرفه‌ای از خود به مشتریان و مراجعانتان عرضه می‌کنید.

امکانات برگزاری جلسات و کنفرانس: «دفتر شما» فضاهایی را برای برگزاری جلسات و کنفرانس برای دیدار حضوری با مشتریانتان در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما وجهه‌ای حرفه‌ای می‌بخشد که یکی از پیش‌شرطهای موفقیت است.

آیا برای موفقیت آماده‌اید؟

اگر آماده‌اید که ببینید کسب و کارتان تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد، همین امروز با «دفتر شما» تماس بگیرید. می‌توانید بدون این که زیر بار هزینه‌های اجاره یک دفتر کار سنتی بروید، تصویری حرفه‌ای از خود به نمایش درآورید.


منشی تلفنی

 

منشی تلفنی رایگان، بدون نیاز به سخت افزار یا نرم افزار

همانند شرکت ها و سازمان های بزرگ شما هم می توانید از خدمات منشی تلفنی و یا تلفن گویا، بر روی شماره تلفن ثابت و اختصاصی خود (پیش شماره ۰۲۱) بهرمند شوید.

 

حتما تا به حال با شرکت بزرگ و یا سازمانی تماس گرفته اید که بر روی خطوط خود منشی تلفنی و یا سامانه تلفن گویا داشته باشند. احتمالا شما در لحظه پاسخگویی تماس با پیغام از پیش ضبط شده ای مشابه با پیغام زیر مواجه شده اید.

 

"با سلام، شما با شرکت ABC تماس گرفته اید، برای تماس با بخش فروش عدد یک، پشتیبانی عدد دو، ارسال فکس عدد سه و گذاشتن پیغام صوتی عدد چهار را شماره گیری کنید و یا برای صحبت با اپراتور منتظر بمانید."

 

این نوع خدمات به نام منشی تلفنی یا دیجیتال شناخته می شوند که معمولا بر روی خطوط تلفن ثابت برای کسب و کارها بسیار رایج می باشند. اما معمولا شامل هزینه های سنگین راه اندازی، توسعه و نگهداری ماهانه می باشند. جدای از این هزینه ها، شماره تلفن های کسب و کار شما مربوط به محل فیزیکی دفتر بوده و با جا به جایی احتمالی دفتر، حفظ شماره های شرکت به یک مسئله تبدیل می شود و در برخی از شهر ها و مناطق حتی دایر شدن خط تلفن ثابت با تاخیر و یا مشکل همراه خواهد بود. تمامی این مشکلات باعث می شود که ارتباط کسب و کارها با مشتریان و مخاطب هایشان به شکل ضعیف محیا شود در نتیجه درصد رضایتمندی مشتری پایین آمده و نهایتا باعث متضرر شدن کسب و کارها خواهد شد.

 

همین نکته به ظاهر ساده می تواند به راحتی باعث ورشکست شدن هر کسب و کاری شود.

 

البته، با پیشرفت و توسعه صنعت فناوری اطلاعات این نوع خدمات (منشی حقیقی، منشی تلفنی یا تلفن گویا) با توجه به امکانات زیر ساختی مخابرات جمهوری اسلامی ایران و از طریق شرکت هایی مانند "دفترشما" به صورت بر خط در اختیار هموطنان خوب ایرانی قرار داده شده است تا بتوانند همیشه با مشتریان خود در تماس بوده و درصد رضایتمندی را در سطح قابل قبولی نگه دارند.

 

{دفترشما خدمات منشی تلفنی و منشی حقیقی را بر روی شماره تلفن شهر تهران که با پیش شماره ۰۲۱ شروع می شود را ارائه می دهد.}

 

برای غلبه به مشکلات اقتصادی باید کسب و کارها به فکر روش های نوین در پایین آوردن هزینه ها و بالا بردن بهره وری باشند، تا بتوانیم شرایط را به سمت بهتر شدن حرکت دهیم.

 


کارآفرین

چرا این روزها کارآفرین ها دفتر کار مجازی را به دفتر کار سنتی ترجیح می‌دهند؟

رفته رفته نیاز به داشتن دفتر کار فیزیکی برای مدیریت یک کسب و کار کمرنگ‌تر و کمرنگ‌تر می‌شود. بیشتر کارآفرین ها وقتی کسب و کاری را راه‌اندازی می‌کنند، بلافاصله سراغ اینترنت می‌روند، مشتری پیدا می‌کنند و کار خود را شروع می‌کنند.
درست است که می‌توان کسب و کار را از دفتر خانگی چرخاند، اما آیا این تصویری است که دوست دارید از کسب و کارتان به مشتریانتان عرضه کنید؟ در واقع، بسیاری از سرمایه‌گذاران حتی حاضر به همکاری با کارآفرین‌ هایی که از خانه کار می‌کنند نمی‌شوند. به همین دلیل است که بسیاری از کارآفرین ها تصمیم به اجاره یک دفتر مجازی می‌گیرند. امروزه این خدمات در سرتاسر دنیا، از جمله در کشور ما نیز عرضه می‌شود. «دفتر شما» عرضه‌کننده تمامی خدمات دفتر مجازی در ایران است. اما نظر به این که مفهوم دفتر مجازی در ایران مفهومی جدید است، در این زمینه ابهام‌هایی وجود دارد.

دفتر مجازی «دفتر شما» چیست؟

دفتر مجازی «دفتر شما» با عرضه خدماتی همچون شماره تلفن ثابت در تهران، خدمات ارتباطی مانند پاسخگویی تلفن‌ها، دریافت و ارسال فکس و غیره و تلفن گویا امکان تعامل حرفه‌ای کارآفرین ها و صاحبان کسب و کارها را با مشتریانشان فراهم می‌کند. پس به بیان ساده، دفتر مجازی یک شماره تلفن ثابت است که ارتباطی با مکان واقعی کسب و کار ندارد.

اصلاً برای چه از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» استفاده کنیم؟

دفتر مجازی «دفتر شما» برای صاحبان کسب و کارهایی طراحی شده که می‌خواهند تصویر حرفه‌ای کسب و کار خود را بدون هزینه‌های سربار متداول، مانند اجاره دفتر کار، استخدام منشی، تجهیزات اداری و غیره، ارتقا ببخشند. داشتن شماره تلفن ثابت تهران با پیش‌شماره ۲ و امکان برگزاری جلسات در محله‌ای سطح بالا نشان از حرفه‌ای بودن شما دارد. در عمل، کسب و کاری که از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» استفاده می‌کند، هیچ تفاوتی با کسب و کارهای دیگری که دفتر کار خریداری یا اجاره کرده‌اند ندارد.

دفتر مجازی برای کارآفرین ها چه فایده‌ای دارد؟

مزیت شماره یک استفاده از دفتر مجازی قیمت مناسب آن است. یکی از اصول کارآفرینی به حداقل رسانیدن هزینه‌هاست، چرا که یک کسب و کار جدید همیشه آن طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود و شاید در آن زمانی که مدنظر ماست به سوددهی نرسد. به علاوه، یکی از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» فضای اداری است. بدین ترتیب که شما می‌توانید با هماهنگی قبلی جلسات خود را در فضایی کاملاً اداری و حرفه‌ای با تمامی امکانات یک دفتر کار، مانند اینترنت، پروژکتور و غیره برگزار کنید. این به کارآفرین ها کمک می‌کند بدون هزینه زیاد تصویری حرفه‌ای از کسب و کار خود به نمایش بگذارند.

آیا استفاده از دفتر کار مجازی اخلاقی است؟

به مرور زمان و با استفاده بیش‌تر و بیش‌تر کارآفرینان از خدمات دفترهای مجازی، این مفهوم نیز بیش از پیش جا می‌افتد. خودتان را جای مشتریانتان بگذارید. آیا رغبتی به کار با کسی که در خانه کار می‌کند دارید؟ درست است که دفترهای مجازی بر این واقعیت که کسب و کاری در مکانی دیگر اداره می‌شود پرده می‌گذارند، اما این اتفاق تنها زمانی غیراخلاقی است که کیفیت خدمات عرضه‌شده به مشتریان تحت تأثیر این واقعیت قرار گیرد.

نتیجه‌گیری
روی هم رفته، این روزها کارآفرین ها به استفاده از خدمات دفترهای مجازی روی آورده‌اند، چرا که با حداقل ریسک و هزینه و دردسر و با آسایش بیش‌تر می‌توانند بر توسعه کسب و کارشان تمرکز کنند. طبق یک نظرسنجی، ۶۷% از کارکنان معتقدند که دورکاری در مقایسه با کار در دفتر کار باعث افزایش بازدهی‌شان می‌شود، و ۲۶% از کارکنان معتقدند این دو از نظر بازدهی تفاوتی با هم ندارند. آمار نشان می‌دهد که جدا از منافع مالی، استفاده از خدمات دفتر مجازی تأثیر مثبتی بر عملکرد کسب و کارها داشته است


خرید خط تلفن مجازی

خرید خط تلفن مجازی

«دفتر شما» شرکتی پیشرو در زمینه عرضه خدمات حرفه‌ای دفتر مجازی از جمله خط تلفن مجازی به صاحبان مشاغل است. شما می‌توانید بدون نیاز به نصب هیچ گونه سخت‌افزار و هیچ تنظیمات پیچیده‌ای، هر تعداد خط تلفن مجازی که نیاز دارید را از ما تهیه کنید. کافی است خیلی ساده مشترک ما شوید تا تماس‌ها، پیغام‌های صوتی و فکس‌های ورودی به خط مجازیتان را در هر جا که هستید روی تلفن همراهتان دریافت کنید و مستقیم با تلفن خود تماس‌هایتان را پاسخ دهید تا بدون اتلاف وقت، بهترین خدمات را به مشتریانتان عرضه کنید. با این کار وجهه‌ای حرفه‌ای‌تر به کسب و کار خود می‌بخشید و آن را یک پله بالاتر می‌برید.
انتخاب شماره تلفن تهران با پیش‌شماره ۲
با خریداری خط تلفن مجازی از «دفتر شما» از تمام دردسرهای خرید خط تلفن برای راه‌اندازی کسب و کارتان خلاص می‌شوید. با یک تماس با ما، شما می‌توانید شماره تلفن خود را از بین هزاران شماره موجود تهران با پیش شماره ۲ انتخاب کنید و سرویس خود را با کم‌ترین هزینه و در کمترین زمان راه‌اندازی کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید شماره‌‌ای ۵ یا ۶ رقمی و رند را انتخاب کنید.
حال بدون نیاز به نصب و راه اندازی و یا استخدام اپراتور در محل سازمان یا شرکت خود تماسهای سازمانتان را به صورت کاملا حرفه‌ای پاسخ دهید و یا تماس‌هایتان را به شماره‌های دیگر نیز فوروارد کنید. به علاوه، خریداری خط تلفن مجازی از «دفتر شما» به شما این امکان را می‌دهد تا پیغام خوشامدگویی خود را بارگذاری و در صورت تمایل ویرایشش کنید.

دریافت فکس اینترنتی و پیغام صوتی با ایمیل

وقتی نیاز به دریافت اسنادی داشته باشید، دیگران می‌توانند با استفاده از فکس عادی سند مورد نظر را برای شما بفرستند، اما شما آن را مستقیم بر روی ایمیلتان دریافت می‌کنید. بدین روش، به ساده‌ترین شکل ممکن می‌توانید با دیگران در ارتباط باشید. شما همچنین قادر خواهید بود پیغام‌های صوتی خود را نیز بدون نیاز به ابزار خاصی می‌توانید با استفاده از ایمیلتان دریافت کنید.

امنیت اطلاعات

رازداری و امنیت بالاترین اولویت‌های «دفتر شما» هستند. پس هیچ جای نگرانی بابت حفظ اطلاعاتتان وجود ندارد. در ضمن، هر زمان که نیاز به کمکی داشتید می‌توانید با تماس با پشتیبانی اقدام به رفع مشکل خود کنید.
با خرید خط تلفن مجازی از «دفتر شما» می‌توانید کسب و کار خود را به شکلی حرفه‌ای مدیریت کنید، در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنید و با پاسخگویی به نیازهای مشتریانتان به سریع‌ترین شکل ممکن فروش خود را بالا ببرید.


شماره تلفن مجازی

شماره تلفن مجازی چیست و چگونه کار می‌کند؟

شماره تلفن مجازی به شماره تلفنی گفته می‌شود که فاقد یک خط تلفن مستقیم مرتبط است. این شماره‌ها را اغلب برای فوروارد کردن تماس‌ها به شماره‌های از پیش تعیین‌شده توسط مشتری، خواه خط ثابت، همراه یا VoIP برنامه‌ریزی می‌کنند. شماره تلفن مجازی قادر است همچون دروازه‌ای میان تماس‌های سنتی (PSTN) و VoIP عمل کند. مشترکان خط تلفن‌های مجازی می‌توانند بدون نیاز به خریداری سخت‌افزار اضافه از دستگاه‌های تلفن‌های کنونی خود استفاده کنند.

نحوه استفاده از شماره تلفن مجازی چگونه است؟

شماره تلفن مجازی اختصاصی شماره تلفنی است که تماس‌های ورودی را به هر شماره تلفن از پیش تعیین‌شده‌ای فوروارد می‌کند. شماره تلفن مجازی را اغلب می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که تماس‌ها را ، بسته به این که چه زمانی از روز یا کدام روز هفته باشد، به شماره‌های گوناگون فوروارد کند. برای مثال، تماس‌های ورودی بین ساعت‌های ۹ تا ۵ در روزهای کاری به شماره محل کار فرد اما در روزهای تعطیل به شماره تلفن همراه وی فوروارد می‌شوند. میزان دسترسی شماره تلفن‌های مجازی به مقررات هر کشوری بستگی دارد.

موارد استفاده از شماره تلفن مجازی چیست؟

کسب و کارها. بدین طریق که شرکتی واقع در اصفهان می‌تواند شماره تلفنی در تهران داشته باشد. خط تلفن‌های مجازی از محبوبیت بسیار بالایی در میان مراکز تماس برخوردارند که ظاهراً در یک کشور واقع شده‌اند،‌ حال آن که در بیش از یک کشور در منطقه‌های زمانی گوناگون قرار دارند و پوششی شبانه‌روزی ارائه می‌کنند.
اشخاص. از جمله دیگر کاربران شماره تلفن‌های مجازی بین‌المللی مهاجران و مسافرانی هستند که تمایل دارند دوستان و خانواده‌هایشان با شماره تلفنی داخلی با آن‌ها تماس بگیرند.
کسب و کارهای خاص. شماره تلفن‌ مجازی همچون شماره دسترسی عمل می‌کند، مانند شماره تلفنی که کاربر باید برای ایجاد تماس آن را شماره‌گیری کند.