omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

ویژگی های یک سایت خوب چیست؟

تاثیر وب سایت در کسب و کار

حتما برای شما هم پیش آمده یا در اطرافیانتان حداقل دیده اید که صاحب یک کسب و کار محلی یا کوچک همواره دوست داشته تا به کار خود رونق بخشد و دست به هرکاری که باعث ترقی بوده بزند! در گذشته شاید برای توسعه مهارتی که ارائه میدادید یا محصولی که میفروختید، مجبور بودید تا هزینه زیادی صرف کنید تا آن به چشم بیاید و دسته آخر ممکن بود تا به نتیجه دلخواهتان هم نرسید; اما امروزه با روی کار آمدن وب سایت ها میتوان گفت که کسب و کار میتواند همواره سیر تکاملی و صعودی داشته باشد; در واقع دیگر جای نگرانی وجود ندارد و شما در هر لحظه بدون توجه به موقعیت مکانی میتوانید به وسیله وب سایت اطلاعات، مشخصات یا محصولات خود را در اختیار مشتری بگذارید.


10 عامل موثر برای پرورش و  رشد یک سایت خوب

حال که با اهمیت وب سایت آشنا شدیم، لازم است تا عوامل تاثیرگزار در طراحی سایت را بشناسیم; بدیهی است که هرچه مواردی که در کیفیت سایت اثر دارند، با دقت عمل بیشتری بررسی شوند، سایت رشد بی نظیری خواهد کرد. ما در این محتوا سعی کرده ایم تا به برخی از این موارد اشاره کنیم:

1-انتخاب بستر مناسب برای سایت(هاستینگ)

حتما میدانید که قبل از هرچیزی و قبل از اینکه به فکر طراحی سایت  و بالا آوردن سایت بیفتید، باید یک بستر مناسب برای سایت خود در نظر بگیرید. سایت برای ذخیره اطلاعات خود، نیاز به یک فضا دارد تا بتواند به همان میزانی که تعیین کرده از آن استفاده کرده و کار خود را به پیش ببرد. یکی از چیزهایی که در رابطه با وب سایت ها بسیار مهم است سرعت لود آنهاست; بدیهی است که یک وب سایت با سرعت پایین هیچوقت نمیتواند تا مخاطب را به انتظار برای بالا آمدن راضی کند. بنابر این انتخاب هاستینگ ایده آل برای یک سایت، علاوه بر اینکه سرعت لود را افزایش میدهد، به شما اطمینان خاطر میدهد تا خیالتان از بابت هر خطای احتمالی راحت باشد. چون در این صورت تیم پشتیبانی آن هاست در هر زمان برای رفع مشکل در دسترس هستند.

2-در ابتدای مسیر برای خود یک برنامه ریزی و نقشه راه درنظر بگیرید.

میتوان گفت ابتدایی ترین و اساسی ترین عامل در طراحی سایت  مفید و کار آمد این است که دقیقا  بدانید سایتتان را برای چه کاری میزنید؟ آیا قصد فروش محصول خاصی را دارید؟ آیا هدفتان از زدن سایت فقط انتشار اخبار و اطلاع رسانی در رابطه با خودتان بوده یا ... بعد از اینکه به هدف نهاییتان رسیدید، حال میتوانید ظاهر سایت ورابط کاربری مناسب و نوع تعامل کاربران با خودتان را برآن اساس شکل دهید. این کار باعث میشود تا کاربر زمانی که وارد سایتتان میشود مستقیما به چیزی که میخواهد دست پیدا کند. علاوه بر همه این ها بر رتبه سایت نیز تاثیر به سزایی دارد.


3-ظاهر یک سایت خوب

آیا تا به حال به این دقت کرده اید که چه چیزی باعث میشود تا شما از بین هزاران فروشگاه یا پاساژ، فقط از یکی از آنها خرید کنید؟ یا اینکه چرا تصمیم گرفتید از بین همه آنها وقت خود را در آن مغازه صرف کنید؟ قطعا عامل یا عواملی باعث شده که شما با پای خودتان وارد آن مغازه شوید. اولین چیزی که میتواند تعیین کننده و بازگوکننده نوع و نحوه فعالیت یک فروشگاه باشد و شما را از دور به خود جذب کند، ظاهر آن است. ظاهر یک سایت را هم میتوانیم به یک لباس تشبیه کنیم; طبیعی است که هرچه این لباس شکیل تر و خوش فرم تر باشد، باعث جلب توجه بیشتری در بین مردم  میشود.یک وب سایت خوب هم اگر با طراحی مناسب پیش رود و استانداردهای رابط کاربری در آن در نظر گرفته شود، بی شک در بین رقبای خود یکتا خواهد بود. چه بسا که مخاطب در قدم بعدی به هدف خود و چیزی که به دنبال آن بود، در وب سایتتان برسد و این یعنی  یک خبر خوب!

4-نوشتن محتوای صادقانه

بعد از اینکه از ظاهر مناسب و دلنشین سایت خود مطمئن شدید، حال نوبت به محتوا نویسی برای آن است. قبل از اینکه شروع به نوشتن محتوا کنید باید پیش خودتان به چند سوال پاسخ دهید. سوالاتی مانند مخاطبین من چه کسانی هستند؟در چه رده سنی قرار دارند؟از چه علایقی برخوردارند؟

دانستن اینکه شما با چه جامعه ای طرف هستید و آنالیز ویژگی های اخلاقی و امیال آنها، به شما کمک میکند تا ادبیات خود را در نوشتن پیداکنید. بی شک نحوه و لحن صحبت شما با افراد میانسال یا مسن، برای نوجوانان و سنین کمتر خوشایند نخواهد بود. هم چنین در صحبت های خود صادق و بی ریا باشید و تا جایی که میتوانید از درستی حرفی که میزنید مطمئن باشید; مخاطبین شما به دنبال یک محتوایی هستند که با آنها رک و راست باشد. در واقع تنها چیزی که باعث میشود تا مخاطب به یک وب سایت اعتماد کند همین محتوای آن است.

5-تاثیر سئو در سایت

سئو(Seo) یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی دیگر از عوامل کاربردی در بالا آوردن رنک سایت، افزایش بازدید و بهبود عملکرد سایت میبشد; در واقع با استفاده از سئو شما میتوانید به سایتتان جانی دوباره ببخشید. استفاده از کلمات کلیدی درمحتوا یک نمونه از ترفندهای سئو میباشد که سبب میشود تا به موضوع اصلی  بارها اشاره شود. هم چنین استفاده از شخصی سازی در تولید و تهیه عکس ها، برندسازی،ارائه فیلم از محصولات یا در صورت لزوم ارائه فیلم اموزشی، همه اینها مواردی هستند که تاثیر به سزایی در سئوی سایت شما دارند.

6-سایت ریسپانسیو(واکنش گرا)

موردی که خیلی در نحوه نمایش سایت شما اثردارد، ریسپانسیو بودن آن است ; واکنش گرا بودن یعنی اینکه سایت در همه مرورگرهای قدیمی یا جدید، الخصوص دستگاه های مختلف مانند لپ تاب، تبلت یا موبایل، به خوبی  قابل نمایش و تعامل باشد. در نتیجه این ویژگی سبب میشود تا بازدیدکنندگان وب سایت افزایش پیدا کرده و بازخورد بیشتر و کارآمدتری بگیرند. درواقع به اصطلاح خودمانی میتوان گفت که مخاطب تعامل راحت تری با ما پیدا میکند.

7-امنیت 

یکی از مهم ترین چیزهایی که در رابطه با سایتتان باید به آن توجه داشته باشید امنیت آن است. حتی اگر شما در طراحی سایت  به بهترین شکل عمل کرده باشید و بازخورد ویژه ای هم داشته باشید، باز هم ممکن است در مواقعی سایت شما دچار اختلال شود. در چنین مواردی داشتن پروتکل امنیتی https برای ادرس سایت تاثیر زیادی در حفظ امنیت دارد. البته این یکی از کارهایی است که برای امنیت سایت میتوان انجام داد. کار دیگری که میتوان به آن اشاره کرد ارسال کدها درهنگام طراحی سایت به روش Post میباشد. 

8-لینک دهی

بی شک هر فرآیندی که باعث توسعه یک وب سایت و بیشتر دیدن شدن آن شود، نقش باور نکردنی درارتقا آن دارد. همانطور که میدانید امروزه شبکه های اجتماعی در تبادل اطلاعات و انتشار هر محتوایی حرف اول را میزنند; از آن گذشته از چنان جذابیتی برخوردار هستند که مخاطب مجاب میشود تا از این شبکه ها استفاده کند. بنابراین شما هم برای افزایش بازدید سایت خود و بهبود کیفیت آن، میتوانید از طریق لینک دهی به شبکه هایی مانند اینستاگرام ، توییتر،تلگرام،لینکدین،پینترست،فیسبوک و ... شانس بیشتر دیده شدن و محبوبیت بیشتر را در بین رقبایتان پیدا کنید. البته شبکه های اجتماعی تنها نمونه ای از فرآیند لینک دهی هستند و نباید انجام این کار را از طریق وبلاگ ها و سایر وب سایت ها فراموش کنیم.

9-کامنت مارکتینگ(Comment Marketing)

اگر هنگام بازدید از یک سایت به بخش کامنت های آن دقت کرده باشید، حتما به این نتیجه رسیده اید که قرار دادن نظرات خود در این بخش چه تاثیر بی نظیری میتواند داشته باشد. درواقع شما با گزاشتن یک کامنت خلاقانه و با کیفیت همراه لینک سایت خود،  میتوانید بازدیدکنندگان آن سایت و مخاطبانش را ترغیب کنید تا از سایت شما دیدن کنند; تنها کافی است در ادبیات خود از واژگان و کلید واژه هایی استفاده کنید که درصد اعتبار وب سایت شما را نشان دهد. با این کار هم شانش دیده شدن خود را بیشتر کرده اید، هم ممکن است سایت مقابل هم از نام و لینک سایت شما در مطلب خود بعدها استفاده کند که این یعنی یک نکته مثبت!

10-ایمیل مارکتینگ(email Marketing)

در آخر به یکی دیگر از راه های ارتباطی که تاثیر به سزایی در سئو و رشد و پرورش سایتتان دارد اشاره میکنیم; اگر بخواهیم به زبان ساده تعریف کنیم، ایمیل مارکتینگ یعنی فرآیندی که باعث بهبود رابطه سایت با مخاطبان میشود. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چگونه این امر میسر است؟آیا فقط ارسال ایمیل های پیاپی به مشتری میتواند او را قانع کند تا از سایت شما بازدید کند؟ پاسخ این است خیر! در واقع شما در ایمیل مارکتینگ باید سعی کنید تا مشتری را از تخفیف ها، اخبار جدید، محصولات جدیدو.. آگاه کنید تا او بهانه ای برای وارد شدن به سایتتان داشت باشد.هم چنین پرسیدن سوالاتی مانند نظرتان در رابطه با فلان محصول چیست؟ آیا از قیمت مناسب برخوردار است؟آیا کیفیت خوبی دارد و...باعث جلب اعتماد و خوش آیند واقع شدن برای خواننده ایمیل شود.

آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا

سال هاست که در ایران و در سایر نقاط مختلف جهان استفاده از آیفون و پنل های معمولی منسوخ شده است و جهت تامین امنیت منازل و دفاتر مهم و … از آیفون های پیشرفته استفاده می نمایند.
در ایران شرکت های مختلفی در جهت تامین نیاز های مشتریان ، این محصولات را با کیفیت بالا و طراحی و تکنولوژی بروز دنیا ، تهیه و تولید می کنند. سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که کدام محصولات گزینه ی بهتری برای خرید آیفون های تصویری هستند؟! آیفون تصویری تابا و آیفون تصویری پیک ، محصولات دو شرکت از قدیمی ترین تولید کنندگان آیفون های تصویری و تجهیزات مشابه هستند.

انواع آیفون های تصویری تابا

بطور کلی آیفون های تصویری از ویژگی های متفاوت در کارکرد، برخوردارند. آیفون تصویری تابا دارای طراحی و تکنولوژی روز دنیا است و کیفیت کالا را برای مشتریان خود تضمین می کند.
آیفون تصویری تابا نیز مانند الکتروپیک از محصولات پیشرفته و دیجیتال و ساده و آنالوگ برخوردارند. آیفون های دیجیتال معمولا در ساختمان هایی با تعداد واحد های بالا جهت کم کردن تداخل بین واحد ها استفاده میشود. همچنین در نظر داشته باشید که آیفون های دیجیتال از امکانات بیشتر و بهتری مانند ضبط واضح صدا و تصویر و عکسبرداری برخوردار است. اما در هر صورت استفاده و خرید این محصول کماکان بستگی به نیاز شما می باشد.

آِیفون تصویری پیک

آیفون تصویری پیک | الکترو پیک

شرکت الکتروپبک یکی از معتبرترین سازنده ی محصولات متفاوتی از جمله آیفون تصویری پیک در کشورمان می باشد.
سال هاست که آیفون تصویری جهت بالا بردن امنیت بیشتر منازل ، دفاتر و مراکز تجاری به کار برده می شود. آیفون های تصویری از انواع گوناگونی تشکیل شده اند که با توجه به میزان امکانات و کیفیتشان ، در قیمت های گوناگونی دسته بندی و ارائه می شوند.

انواع آیفون های تصویری چیست؟

آِیفون تصویری پیک به 2 دسته ی پیشرفته و معمولی و آنالوگ و معمولی تقسیم شده است. واضح است که شما در انواع پیشرفته ی این محصولات امکانات کامل تری را دریافت خواهید مرد. کیفیت تصویر و رنگی و سیاه سفید بودن این آیفون ها از ارکان مهمی است که در هنگام خرید با توجه به نیازتان تقسیم بندی می شود. همچنین آیفون تصویری پیک قادر به ضبط صدا نیز می باشد.

آیفون تصویری های آنالوگ ، در اکثر ساختمان هایی که از واحد های کمتری برخوردارند ، قابل مشاهده می باشد ؛ زیرا اگر تعداد آنها افزایش یابد ، در برقراری ارتباطات مشکل ایجاد خواهد کرد. اما در آیفون های تصویری دیجیتال ، نیاز به داشتن پنل آیفون درب ساختمان با تعداد دکمه های زیاد نخواهد بود و افراد با افزودن شماره ی مورد نظر واحد قادر به ایجاد ارتباط بدون تداخل بین زنگ ها خواهند بود. آیفون تصویری تابا و آیفون تصویری های پیک از جمله شرکت هایی هستند که محصولاتشان در این زمینه با کیفیت بالا و طراحی به روز مطابق با محصولات روز دنیا ، به عموم مردم ارائه می شود.

چرا آیفون تصویری پیک؟

حال ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا آیفون تصویری پیک ؟! و مزیت آن چیست؟!
در کل پیشنهاد ما به شما خرید یک محصول ایرانی آیفون تصویری می باشد ؛ به این علت که شرکت های بزرگی همچون اللکتروپیک که حدود 34 است در این زمینه فعالیت می کنند و به ساخت و طراحی انواع متنوعی از آیفون های تصویری می پردازند و در ایران مشغول به کار هستند. آنها خدمات پس از فروش و پشتیبانی ویژه ای را ارائه می دهند و چیزی از انواع محصولات خارجی کم ندارند. به تبع شما می توانید با پرداخت هزینه ی کمتر (نسبت به محصولات خارجی) از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار شوید.

ارائه ی آیفون تصویری پیک در فروشگاه تاباپیک

شرکت تاباپیک ارائه دهنده ی انواع آیفون تصویری الکتروپیک و آیفون تصویری ارزان ، با کیفیت با تضمین اصالت کالا  و با بهترین قیمت می باشد. محصولات آیفون تصویری پیک | الکترو پیک را در زیر قابل مشاهده می باشد.

آهنگری سیار


آهنگری سیار

آهنگری سیار

آهنگری سیار چیست؟

آهنگری سیار و جوشکاری سیار روش های نوینی برای انجام کار در محل مورد نظر مشتری می باشد که تک جوش آماده خدمت رسانی در آنهاست.

آهنگری جزو قدیمی ترین روش های فلزکاری به شمار می آید.

آهنگری را پروسه ای تعریف می کنند که در آن فلزات، تحت فشار و یا گرما به صورت پلاستیک نرم شده و تغییر شکل می دهند.

اما تغییر شکل قطعات فلزی تنها کاربرد آهنگری نمی باشد.

به دلیل تغییر ساختار فلزات تحت تاثیر حرارت و فشار، دانه بندی آن ها تغییر می کند و در نتیجه موجب بهبود خواص ساختاری فلز می شود.

از آهنگری برای تغییر شکل دادن فلزات به ابعاد و اشکال مختلف از طریق وارد کردن ضربه یا فشار، استفاده می شود.

آهنگری با اهداف گوناگونی چون سوراخ کاری، لبه گذاری، کاهش سطح مقطع قطعه و… از طریق روش مختلفی صورت می گیرد.

در گذشته کار آهنگری توسط آهنگر و به کمک ابزار کارش که شامل یک چکش و سندان بود صورت می گرفت.

اما امروزه آهنگری مدرن با استفاده از فشار و یا با چکش های تولید شده از طریق هوای فشرده، بخار، برق و یا هیدرولیک انجام می شود.

امروزه با توجه به رشد صنعت و احتیاج آن به قطعات مختلف در ابعاد و اشکال گوناگون، نیاز به آهنگری بیش از پیش حس می شود.

با توجه به پیچیده تر شدن شکل زندگی در جامعه امروز، سیستم های خدماتی نیز فرم جدیدی در ارائه خدمت به خود گرفته اند.

به همبن ترتیب، نحوه ارائه خدمات از جانب صنف هایی چون جوشکاری، آهنگری و … تغییر کرده است.

و ما شاهد خدماتی چون جوشکاری سیار، آهنگری سیار و … هستیم.

بنابراین دیگر با احتمال وقوع شرایط بحرانی و دور از انتظار دچار نگرانی نخواهیم شد.

و تنها کافی است با یک تماس، خدمت مورد نیازمان را در اسرع وقت و در محل مورد نظرمان دریافت نماییم.

تک جوش با تجربه دیرینه در زمینه ارائه خدمات جوشکاری و آهنگری از گزینه های قابل اطمینان برای شما محسوب می شود.

و شما به محض تماس قادر به استفاده از خدمات حرفه ای تیم تک جوش در تهران و حومه و همچنین کرج و اطراف آن خواهید بود.

آهنگری سیار چگونه است و چه خدماتی را ارائه می دهد؟

تمام خدماتی که تحت عنوان آهنگری ارائه می شود، شرکت تک جوش در قالب آهنگری سیار نیز ارائه می نماید.با این تفاوت که آهنگر سیار تک جوش با تجهیزات کامل برای ارائه خدمت، به محل مورد نظر مشتری اعزام می گردد.

به طور مثال، شرایطی را در نظر بگیرید که شما نیاز مبرم به انجام عملیاتی دارید و قادر به جابه جایی قطعه مورد نظر نیستید.

در این شرایط تنها کافی است با یک تماس از تک جوش درخواست اعزام آهنگر سیار به محل مورد نظر خود را نمایید.

تیم تک جوش به محض ثبت درخواست از جانب شما، خبره ترین آهنگر سیار را به موقعیت اعلام شده اعزام می کند.

به این ترتیب با صرف حداقل زمان، بالاترین کیفیت آهنگری سیار به شما ارائه خواهد شد.

برخی خدماتی قابل ارائه از طرف شرکت تک جوش به شرح ذیل می باشد:

قبول انجام کلیه خدمات آهنگری و جوشکاری با تضمین کیفیت بالا

قبول سفارش ساخت و نصب انواع درب های فلزی، پنجره های فلزی و … به صورت کاملا تخصصی

ساخت و نصب انواع حفاظ های فلزی برای درب، پنجره، راه پله و …

قبول تعمیرات در زمینه آهنگری و جوشکاری به صورت کاملا حرفه ای

قبول تمامی خرده کاری های آهنگری و جوشکاری

و…

 

آهنگری سیار چگونه است و چه خدماتی را ارائه می دهد؟

 

تعرفه آهنگری سیار در چه حدودی است؟

بسته به حجم کار و بازه زمانی که آهنگر صرف انجام پروژه شما می نماید، قیمت تمام شده آهنگری سیار متغیر خواهد بود.

بی شک آنچه باید به عنوان اولویت برای انجام پروژه های خود در نظر داشته باشید، کیفیت بالای کار می باشد.

ضمن آنکه توجه به این نکته هم حائز اهمیت می باشد که قیمت های بالا به هیچ عنوان تضمین کننده کیفیت بالا نخواهند بود.

لذا انتخاب شرکت مطمئن در زمینه آهنگری سیار جزو نکات کلیدی در پروسه انجام فرایند می باشد.

تک جوش با داشتن کادر مجرب در زمینه جوشکاری و آهنگری سیار میتواند شما را در انجام پروژه تان به نحو احسن یاری نماید.

همچنین ضمن حفظ کیفیت کار در بالاترین سطح، قیمتی بسیار منصفانه تر از سایر شرکت ها برای مشتریان در نظر خواهد گرفت.

برای اطلاع از تعرفه انجام کار آهنگری سیار با شماره های موجود در سایت تک جوش، تماس حاصل فرمایید.

شرکت مناسب جهت انجام خدمات آهنگری سیار کدام است؟

قبل از انتخاب هر شرکتی باید گزینه های موجود را با ملاک های خود بررسی نماییم.و سپس از بین آن ها شرکتی که بیش ترین مطابقت را با معیارهای ذهنی ما دارد انتخاب نماییم.

بد نیست سوالاتی از قبیل سوالات مطرح شده زیر را در مورد شرکت مورد نظر ار خود بپرسیم .در صورت گرفتن پاسخ مثبت و منطقی، شرکت انتخابی گزینه مناسبی برای انتخاب  آهنگری سیار محسوب خواهد شد.

تجربه کاری شرکت مورد نظر در زمینه آهنگری سیار به چه صورت است؟

استادکاران فعال در زمینه آهنگری دارای رزومه قوی و قابل قبولی هستند؟

آیا نتایج کار شرکت مد نظر در نمونه های قبلی برای ما راضی کننده می باشد؟

تجهیزات و ابزارآلات مورد استفاده شرکت در زمینه آهنگری سیار مجهز و به روز می باشد؟

سرعت انجام کار توشط شرکت مورد نظر طبق زمان بندی ما خواهد بود؟

با افزایش سرعت تضمینی برای حفظ کیفیت انجام کار وجود دارد؟

و …

مزایای شرکت تک جوش نسبت به سایر شرکت ها چیست؟

شرکت تک جوش دارای تیم غنی از افراد متخصص در زمینه جوشکاری و آهنگری می باشد.تک جوش از گستردگی خدمات و نیز بالا بودن تعداد افراد فعال به عنوان استاد کار در زمینه جوشکاری و آهنگری برخوردار میباشد.

به همین دلیل، همواره امکان پاسخگویی و خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن از جانب تک جوش به مشتریان فراهم است.

همچنین تک جوش با بهره گیری از به روزترین و کاملترین تجهیزات در زمینه آهنگری سیار آماده انجام پروژه های شما می باشد.

بنابراین به واسطه ابزارآلات تخصصی و پیشرفته سرعت انجام کار ضمن حفظ کیفیت در بالاترین سطح خود، افزایش خواهد یافت.

همچنین ارائه قیمت های منصفانه همراه با بالاترین کیفیت نسبت به سایر شرکت ها نقطه قوت تک جوش است.

می توانید برای اطلاع بیش تر از تعرفه ها و شرایط همکاری با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

جوشکاری درب و پنجره


جوشکاری درب و پنجره

جوشکاری درب و پنجره

جوشکاری درب و پنجره با تک جوش

جوشکاری درب و پنجره :  ساخت درب و پنجره آهنی ،آهنگری درب و پنجره ، جوشکاری دروازه آهنی حیاط ( ساخت درب حیاط ) یکی از کارهای همیشگی صنف جوشکاری می باشد . درب و پنجره سازی به علت بالا بودن تعداد تقاضا یک حرفه مهم و رو به رشد می باشد.

ساخت درب حیاط با مدل ها و طرح های جدید و همچنین بکار رفتن فرفورژه در ساخت دروازه باعث استقبال مردم شده است . شرکت تک جوش که در زمینه جوشکاری و جوشکاری سیار  فعالیت می کند، دارای جوشکاران متخصص در زمینه ساخت درب و پنجره آهنی می باشد .

تک جوش در حوزه جوشکاری درب و پنجره آهنی ،  ساخت درب ورودی حیاط ، فروش دروازه آهنی و… خدمات و محصولات بیشماری را ارائه می دهد در ادامه برخی را نام میبریم .

    • ساخت چارچوب در و پنجره 
    • ساخت پنجره آهنی.
    • ساخت درب حیاط و درب پارکینگ .
    • فروش درب ورودی ویلایی ( درب های ورودی حیاط با مدل ها و اندازه های مختلف که با به کار رفتن فرفورژه ، سرنیزه و … در آنها به زیبایی آنها افزوده شده است .)
    • درب آهنی ساده برای باغ.
    • ساخت درب فلزی برای منزل .

 قیمت ساخت درب و پنجره چقدر است؟

قیمت جوشکاری درب و پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد . برای مثال در تعیین قیمت  ساخت درب ورودی حیاط ، مقدار آهن بکار رفته، ابعاد درب ، تزئینات، مقدار فرفورژه ای که در درب بکار رفته است و آهنگری هایی که روی آن انجام شده در نظر گرفته می شود .

تک جوش دارای کارگاه های جوشکاری متعدد برای ساخت درب پنجره آهنی ( جوشکاری درب و پنجره ) می باشد . شرکت تک جوش برای ساخت درب و پنجره آهنی از ابزارهای مدرن آهنگری و جوشکاری بهره گرفته و همین امر منجر به افزایش کیفیت کار  و محصول نهایی می شود.

علاوه بر آنچه در بالا ذکر شد طراحی و ظاهر زیبای در و پنجره بالاخص درب حیاط برای مشتریان بسیار اهمیت دارد و می توان گفت که علاوه بر جنس فلزات بکار رفته در ساخت محصول ،  زیبایی و طراحی آن روی قیمت درب و پنجره آهنی تاثیر بسزایی دارد .

به همین منظور شرکت تک جوش اقدام به ساخت درب و پنجره فولادی  ( درب حیاط  ، درب پارکینگ ، درب ورودی منزل ) در اندازه ها و قیمت های متنوع می نماید تا سلیقه همه اقشار جامعه را در بر بگیرد .

چنانچه قصد ساخت درب و پنجره ( جوشکاری درب و پنجره ) و یا خرید دروازه آهنی را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید . شرکت تک جوش هم دارای محصولات آماده بوده و هم در صورت درخواست شما مشتریان عزیر ، جوشکار درب و پنجره در محل حاضر شده و اندازه گیری های لازم را برای ساخت درو پنجره اختصاصی شما انجام می دهد.

 قیمت ساخت درب و پنجره چقدر است؟

قیمت ساخت درب و پنجره چقدر است؟

چرا تک جوش را برای ساخت درب و پنجره انتخاب نمایم ؟

جوشکاری درب و پنجره : انتخاب یک جوشکار حرفه ای برای ساخت درب و پنجره فولادی دقدقه هر کارفرمایی می تواند باشد. معمولا افراد سوالات متعددی برایشان مطرح می شود ، که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم .

  • آیا جوشکار ( آهنگر) از فولاد و آهن باکیفیت در جوشکاری درب و پنجره استفاده می کند؟
  • آیا جوشکار مورد نظر تجربه و توانایی لازم در زمینه ساخت درب و پنجره را دارد؟
  • دستمزد ساخت درب  و پنجره فولادی چقدر است ؟
  • آیا آهنگر قادر است طراحی مدنظر من را پیاده سازی نماید؟

از این قبیل سوالات بسیارند و ما در اینجا به همین تعداد اکتفا می کنیم . شرکت تک جوش برای از بین بردن دقدقه های این چنینی از ویژگی های متعددی در حوزه جوشکاری درب و پنجره برخوردار است .

  • هماهنگ کردن قیمت نهایی با مسئول اصلی .
  • استفاده از آهن، فولاد ، و ورقهای فولادی با کیفیت در تمامی پروژه های شرکت.
  • بکارگیری اساتید آهنگری ماهر (جوشکار درب و پنجره ، آهنگر درب و پنجره) که سالها به صورت تخصصی در زمینه جوشکاری درب و پنجره فعالیت می کنند.
  • دارای نمونه کارهای منتوع از پروژه های قبلی که می تواند در اعتماد کارفرما موثر باشد .
  • دارای در و پنجره های آهنی آماده فروش .
  • ساخت در و پنجره هایی با طراحی مدرن و همچنین سلطنتی .
  • پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و انتقادات مشتریان از طرق سایت و تلفن های موجود در سایت .
  • ارائه خدمات جوشکاری سیار و نصب در و پنجره فولادی در تمامی نقاط تهران ، کرج و شهرستان ها .
  • استفاده از فرفورژه ، سرنیزه و… در ساخت  به شیوه ای بسیار خلاقانه و زیبا .
ساخت درب و پنجره

ساخت درب و پنجره

از کجا به خرید درب و پنجره فلزی اقدام نماییم؟

با وجود این که شرکت های جوشکاری مانند تک جوش خدمات جوشکاری در محل و جوشکاری سیار را ارائه می دهند ، ولی باز هم عده ای علاقه مند به خرید درب و پنجره فلزی آماده می باشند . شرکت تک جوش برای این دسته از مشتریان که سرعت برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است تدابیر ارزشمندی ، اندیشیده است .

استاد کاران جوشکاری درب و پنجره در کارگاه های شرکت تک جوش اقدام به تولید درب حیاط فولادی ، درب ورودی منزل، پنجره های فلزی و … در ابعاد ، طرح ها و قیمت های متنوع می نمایند تا پاسخ گوی مشتریان این چنینی باشند .

چنانچه قصد خرید درب و پنجره فولادی یا سفارش ساخت و جوشکاری درب و پنجره آهنی را دارید می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید .