omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

دفتر کار مجازی

شناخت مفهوم دفتر کار مجازی

پیدایش دفتر کار مجازی شرایط کسب و کار سنتی را از این رو به آن رو کرده است. به بیان ساده، «دفتر شما» عرضه‌کننده خدمات مخابراتی به صاحبان مشاغلی است که خارج از فضای کاری سنتی کار می‌کنند.

دفتر کار مجازی

این نوع از خدمات با این که بی‌اندازه برای کسب و کارهای جدید و کوچک مفیدند، می‌توانند در تمامی کسب و کارها در هر اندازه‌ای مورد استفاده قرار گیرند. شما با انتخاب دفتر کار مجازی در «دفتر شما»، یک نشانی حرفه‌ای برای کسب و کار خود واقع در محله‌ای سطح بالا، و نیز خدمات پاسخگویی حرفه‌ای دریافت می‌کنید،‌ بی آن که مجبور به اجاره دفتر کار به شکل سنتی آن باشید.

شما به عنوان مشتری، بسته به سطح خدمات درخواستی خود، قرارداری را برای دفتر کار مجازی با «دفتر شما» امضا می‌کنید که به موجب آن تمامی تماس‌های مشتریانتان مدیریت و وصل می‌شود. این مرکز همچنین در صورت نیاز شما اتاق‌هایی را برای جلسات و کنفرانس‌هایتان در اختیارتان قرار می‌دهد.

مزایای اصلی سرویس دفتر مجازی «دفتر شما»

اگر هنوز مردد هستید که آیا سرویس دفتر مجازی «دفتر شما» به کارتان می‌آید یا خیر، این مزایا را نیز در نظر داشته باشید:

صرفه‌جویی قابل توجه: راه‌اندازی کسب و کار به روش سنتی مستلزم خریداری یا اجاره دفتر کار، تهیه مبلمان، تجهیزات اداری و پرداخت انواع و اقسام قبض‌هاست، که با استفاده از دفتر کار مجازی نیازی به هیچ یک از این‌ هزینه‌ها نیست.

افزایش بازدهی: نظر به این که دفتر مجازی پاسخگوی بخش اعظمی از نیازهای مشتریان شماست، شما می‌توانید با بازدهی بالاتری مدیریت کسب و کارتان را در دست بگیرید.

حرفه‌ای‌گرایی: با استفاده از سرویس دفتر کار مجازی «دفتر شما»، تصویری حرفه‌ای از خود به مشتریان و مراجعانتان عرضه می‌کنید.

امکانات برگزاری جلسات و کنفرانس: «دفتر شما» فضاهایی را برای برگزاری جلسات و کنفرانس برای دیدار حضوری با مشتریانتان در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما وجهه‌ای حرفه‌ای می‌بخشد که یکی از پیش‌شرطهای موفقیت است.

آیا برای موفقیت آماده‌اید؟

اگر آماده‌اید که ببینید کسب و کارتان تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد، همین امروز با «دفتر شما» تماس بگیرید. می‌توانید بدون این که زیر بار هزینه‌های اجاره یک دفتر کار سنتی بروید، تصویری حرفه‌ای از خود به نمایش درآورید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.