omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

قیمت تور استانبول

حالت جفرافیایی استانبول و آب و هوای استانبول چگونه است؟

استانبول یکی از شهر های بزرگ ترکیه هست و وسیع ترین شهر . گرچه این شهر پایتخت ترکیه نیست البته از دید اقتصادی و سیاسی مهمترین شهر ترکیه محسوب می گردد . این شهر که شرایط ساحلی دارد و دارنده آب و هوای مدیترانه ای است و در بیشتر روزها سال هوای معتدل و روبه گرم دارا می‌باشد . یکی از شهرهای مهم  مورد پسند توریست ها می باشد . سالانه میلیون ها نفر از این شهر دیدن می نمایند و خاطرات عالی و قشنگی را از تور ارزان استانبول ذر ذهن خویش به به یادماندنی می سپارند . این شهر به واسطه جاذبه هایی که داراست و با دقت به سیاست هایی که در‌این  سالهای گذشته انجام یافته است صنعت توریسم در‌این شهر رونق خاصی به خویش گرفته است و توقع می رود که در آینده نه چندان دور به یکی قطب های توریسم دنیا تبدیل گردد . این شهر اعم از مکان هایی است که برای تفریحات تندرست است . شما می‌توانید با خانواده در تور مفت استانبول شرکت نمایید و مدتی را به همراه خانواده خویش به تفریح و سرگرمی سرگرم فرمائید . این شهر به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای مرمره حالت جوی خاصی بر آن حاکم شده‌ است و تحت تاثیر جریان های هوایی ناشی از هم نشینی با این دریا قرار گرفته است . بیشتر روزها سال در این شهر باران می بارد که‌ باعث شده است که زمین های این خطه حاصل خیز باشد و کشاورزی در‌این شهر رونق خاصی به خویش گیرد . این شهر یکی از شهر های تاریخی دنیا محسوب می گردد و از چند لحاظ  دارای اهمیت و استراتژیک ویژه ای است . در گذر زمان با دقت به دلیل اصلی اهمیت داشتن  استانبول  قلعه های متعددی برای حفاظت از آن ایجاد شده است که امروزه هرکدام از آن‌ها جز جاذبه های این شهر هستند .

بوستان مینیاتور استانبول

در استانبول جاذبه های فراوانی موجود است و شما متناسب با ذوق و سلیقه ای که دارید می‌توانید یکی‌از آن‌ها را تعیین نمایید . بوستان مینیاتور  یکی از بوستان های دارای شهرت و زیبای شهر استانبول میباشد . در‌این بوستان چیز های جذاب بخش اعظمی موجود است که می تواند برای هر شخصی جذاب باشد . در این بوستان از تمام نقاط جذاب جهان ماکت هایی موجود است که می تواند برای هر شخصی شگفتی انگیز باشند . این ماکت ها عین  ماکت اصلی می باشند و به سختی می توان آنها‌را از  دور تشخیص داد .یکسری از این ماکتها  برج بلند ایفل , خیابان شاندلیزه و . . اشاره نمود . سوژه های مضاعف دیدنی برای عکس گرفتن هست . شما می توانید در این جا می توان با برگزیدن اثرها یه عالمه عکس بگیرید.

استانبول و ساختمان بلند قلعه دختر آن

استانبول به واسطه قدمتی که داراست یکی‌ از شهر های تاریخی دنیا محسوب می گردد . در این شهر برای حفاظت از گردشگری و بناهای قدیمی آن ساختمان بلند های متعددی تاسیس شده است . یکی ساختمان بلند های پر اسم و رسم و قشنگ که از حیث تاریخی دارای آوازه تاریخی است , ساختمان بلند قلعه دختر استانبول است . در‌این قلعه , مکان های مختلفی برای دیدن هست . برفراز این قلعه ساختمان بلند های ایجاد شده است، که برای دیده بانی از ان استفاده می شده است . مدام این قلعه به وسیله دیده  بان هایی که وظیفه حراست و پاسداری از شهر را بر عهده داشتند ،حفاظت می شده . در هر جای این قلعه مکان های متعددی برای دیدن هست . برای ورود شما به این قلعه بایستی بلیط تهیه نمائید، البته بلیط آن خیلی گران نیست . برای اشخاصی که به اثر ها تاریخی علاقمند می باشند , این مکان  اهمیت دو چندان دارد . این مکان در اداره میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است و یکی‌از گنجینه های شهر استانبول تلقی می گردد . این مکان یکی از مقاصد بازدید تور های گردشگری استانبول می باشد . در  تور استانبول می تواند برای شما تبدیل به خاطره انگیز ترین سفرتان شود و همواره خاطرات این تور را در ذهن خویش مرور نمایید .

مسجد رستم پاشا استانبول

می‌دانید که کشور ترکیه از مرز و بوم های مسلمان می‌باشد . در طول تاریخ مسجد های متعددی درین مرزوبوم ایجاد شده است . یکی‌از مسجد های پر اسم و رسم این شهر , مسجد رستم پاشا هست . این مسجد یکی از شاهکار های معماری در دنیا می‌باشد و از هر حیث برای بنای تاریخی از زیبایی و عظمت زیادی برخوردار است . این مسجد افتخاری برای مسلمان‌ها این مرزوبوم محسوب می‌گردد . تزیینات این مسجد  خیلی اختصاصی است . کاشی های که برای تزیین در‌این مسجد به کار رفته است از شایسته ترین مدل کاشی ها و زیباترین های آنان می‌باشند . در کنار این همه زیبایی نیز چیده شدن این کاشی های قشنگ جلوه خاصی پدیدار گشته است که هر تماشاچی را به  مجذوب هنر خویش می کند . این مسجد در تمام شهر قابل رویت است و در هر جایی از استانبول باشید می‌توانید به راحتی آن را نظاره نمائید . هنگام ورود به این مسجد بایستی تمام شئونات اسلامی را رعایت نمایید . خواهرا می بایست عفاف های خویش را رعایت نمایند و احترام مسجد را مراقبت کنند . وقتی که پای دراین مسجد خوشگل می‌گذارید ناخودآگاه چشمهایتان خیره خواهد شد و توان جنبش و حرکت از شما سلب خواهد شد . روشنایی آفتاب از پنجر های وارد این مسجد می گردد و با در  آمیختن در رنگ های کاشی ها و سرامیک ها  چشم انداز دیدنی و بی نظیری را پدید می‌آورند . برای ما مسلمان دیدن این مسجد بسار پیشنهاد میگردد . این مسجد برای تمامی مسلمان اهمیت فراوانی داراد و بایستی با تمام دل و جان وارد این مکان مقدس شد . در سفر به استانبول به طبع از این مکان دیدن نمایید . یکی مواقعی که اکثر اشخاص در‌پی آن می باشند تور استانبول ارزان می‌باشد . شما میتوانید با کمی تحقیق شایسته ترین تور را تعیین نمائید که علاوه بر ارزش ذیل از نظر کیفیت ارائه سرویس ها در مرحله دلخواه و قابل قبولی باشد . امید‌است‌ که خاطرات عالی و قشنگی را از این تور به ثبت برسانید و شایسته ترین ها را تجربه کنید .

کاخ چراغان استانبول

یکی مکان های فوق العاده جذاب در‌این شهر کاخ چراغان استانبول هست . این کاخ مظهر زیبایی است . وقتی که وارد این کاخ قشنگ می شوید تلالو نور و روشنایی در کاخ بسیار حیرت انگیز هست . در هنگام شب , هنگامی که لامپ ها پر‌نور می شود زیبایی این کاخ دو چندان و یکی زیباترین بناهای دنیا می شود . در‌این کاخ شیشه کاری های قشنگ به کار رفته است و در سقف آن از لوستر های منحصر به‌ فرد و قشنگی استفاده شده‌است . هنگامی که لامپ ها روشن می‌گردد , فروغ آنان در کاخ می پیچید و چشم انداز حیرت انگیزی را تولید می نماید , در حالتی‌ که ناغافل وارد این کاخ می شوید احتمال دارد شگفت زده گردید و تا مدتی بی حرکت نظاره نمایید . این تور میتواند یکی شایسته ترین تور های زندگیتان باشد .

چه نوع تورهای استانبول مردم به دنبالش می گردند؟

تور استانبول شهریور، تور استانبول آذر ،تور استانبول عید، تور استانبول  مهر،تور استامبول پاییز ،

تور های سایت فیکس تراولز پکیج آژانسهای مختلف هستند که دارای مجوز بند ب هستند. باز توصیه می گردد. با سرچ در گوگل از استعلام مجوز آژانس های مسافرتی اطمینان حاصل نمایید.

آزانس های موجود در سایت فیکس تراولز با تلفن و سایت و ایمیل و همچنین بررسی مجوز آزانس ها تور قرار داده اند.

آیا قیمت تور استانبول هتل پوینت ارزان محسوب می شود؟

با توجه به 5 ستاره بودن هتل پوینت تور استانبول هتل پوینت از هتل های و تور های ارزان می باشد.

تور استانبول چه جذابیتی برای گردشگران دارد که تا این اندازه محبوب شده است؟

کشور ترکیه یکی از زیباترین و توریستی ترین کشورهای دنیا است و تورهای گردشگری معروفش چون توراستانبول, تور آنتالیا , تور آلانیا و تور ازمیر به دلیل جذابیت های فوق العاده خود بسیار پرطرفدار و محبوب هستند.

تور استانبول یکی از بهترین و محبوب ترین تور های ترکیه است و هرسال شاهد هجوم گردشگران زیادی به این استان زیبا هستیم .

استانبول در برخی فصول سال خیلی شلوغ و سرشار از گردشگران است در ماه هایی که هوای استانبول خوب و لذت بخش است استانبول پر از گردشگران و مسافران است .استانبول آب و هوایی چهار فصل و متنوع دارد که بهار و پاییز آب و هوایی مناسب و دل پذیر دارد و تابستان با اینکه هوا کمی گرمتر است ولی زمانی مناسب برای تماشای مکان های دیدنی ، عبور از خیابان های استانبول  و لذت بردن از یک تور کامل و همه جانبه است .

در فصل زمستان هوا در استانبول سرد و خنک است و به همین دلیل استانبول نسبت به بقیه سال خلوت تر است و برای کسانی که به هوای بارنی و برفی علاقمند هستند و از ورزش های زمستانی لذت می برند می توانند یک تور جذاب با هزینه ای مناسب داشته باشند

مکان های استانبول که دیدن آنها را روح تان را نوازش می دهد !!؟

استانبول مکان های دیدنی زیادی دارد و اگر قصد یک مسافرت کوتاه به استانبول کرده اید بهتر است دیدن مکان های استانبول را اولویت بندی کنید.

ازمکان هایی که توصیه می کنیم حتما از آنها دیدن کنید مسجد آبی ,مسجد ایا صوفیه ,کلیسای چورای ,کاخ دولمه باغچه و موزه های بسیار زیبای استانبول است . همچون موزه هنر مدرن ترکیه و موزه باستان شناسی استانبول .

کسب اطلاعات لازم درباره مقصد مورد نظر می تواند از بسیاری از نگرانی ها و اضطراب های سفر بکاهد و بتوان با خیالی راحت به مسافرت و گردش پرداخت .

یکی از جامع ترین و کامل ترین منابع خبری در زمینه تورهای مسافرتی و تمامی نقاط گردشگری سایت فیکس تراولز  است که در آن لیستی از تمامی قیمت تور های مسافرتی ,تورهای لحظه آخری و سایر اطلاعات لازم را مشاهده خواهید کرد و هم چنین از آخرین قیمت تورهای مسافرتی مطابق آخرین تغییرات روز نیز مطلع خواهید شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.