omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

تور بدروم

علت مورد توجه بودن تور بدروم از سوی گردشگران

تور بدروم : بدروم از شهرهای توریستی ترکیه است که سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا پذیرا می باشد.

مکان و موقعیت جغرافیای بدروم به نحوی است که هم جاذبه های گردشگری و هم آب و هوای دلپذیر را برای این شهر به وجود آورده است.

این شهر زیبا در ساحل دریای اژه قرار دارد و دارای آب و هوای جزیره ای و مدیترانه ا ی است.  بدروم در هر زمان از سال استعداد پذیرش گردشگران را دارد.

هتل های بدروم با توجه به مکان و خدمات ارائه شده به مسافران در قیمت های متفاوت وجود دارند که میتواند گردشگران با توان های مالی متفاوت را ساپورت کنند.

بدروم شبه جزیره ای بزرگ است که به دو بخش شهر و روستایی تقسیم شده است. معماری های رومی به کاربرده شده در این شبه جزیره مکان های زیبای را به وجود آورده که برای بسیاری از گردشگران جذاب است. در این شبه جزیره بزرگ روستاهای کوچ زیبای وجود دارد که اغلب امکانات مهمان پذیری را درند.

در بدروم غذاهای دریای با تنوع مزه ها طبخ میشود که مورد استقبال گردشگران با ملیت های متفاوت است.

دانستنی ها در مورد بدروم

مدت زمان پرواز مستقیم تهران – بدروم 3 ساعت است.

اختلاف زمانی  ساعت ایران با کشور ترکیه 1.5 ساعت (عقب تر از ترکیه) است.

برای رفت و آمد داخل شهری در بدروم می توانید از اتوبوس استفاده کنید که هم راحت و هم ارزانتر نسبت به تاکسی های زردرنگ است.

از آنجا که بسیاری از گردشگران بدروم اروپایی هستند شما می توانید علاوه بر اینکه با لیر خرید می کنید با یورو نیز خرید کنید.

بهترین مکان های گردشگری در بدروم

بدروم تحت حاکمیت تمدن های متفاوتی بوده از این حیث آثار باستانی بسیاری از هر تمدن در بدروم وجود دارد.

قلعه بدروم

قلعه بدروم یا سنت پیتر مکانی باستانی است که ساخت آن توسط شوالیه های هوسپیتالر از سال 1402 تا 1437 به طول انجامید.  این قلعه پس از تسلط عثمانی ها به دست ترک ها افتاد. دراین قلعه برج های با نام های برج فرانسوی یا برج انگلیس وجود داره  که ملیت شوالیه ای که حفاظت آن برج را برعهده داشته به عنوان نام برای ان برج انتخاب شده است. علاوه بر برج ها مسجدی نیز در این قلعه ساخته شده که بنای آن به زمان سلطنت سلطان سلیمان پادشاه عثمانی بر می گردد.

در این قلعه در حاضر موزه زیر آبی بدروم تاسسیس شده که دیدن آن برای هر گردشگری شگفت انگیز و جذاب است.

شهر قدیمی بدروم

بیشتر قسمت های شهر بدروم معماری امروزی و مدرن را دارند ولی شهر قدیمی بدروم هنوز بافت معماری سنتی خود را حفظ کرده است. این محله قدیمی با خانه های سنگی سفید رنگش همواره مورد استقبال گردشگران و عکاسان است.

سالن تئاتر بدروم

سالن تئاتر بدروم با معماری رومی که دارد همواره محل برگزاری کنسرت ها ، مراسم های خاص و تئاتر های گوناگون است. این سالن از جمله آثار باستانی منحصر بفرد بدروم به شمار می آید.

ساحل تفریحی بدروم

بیشتر گردشگران برای قایق سواری ، حمام آفتاب و تفریحات آبی به این مکان سفر می کنند. البته تورهای یک روزه ای در ساحل بدروم برگزار می شود که گردشگران را به دیدن جزیره های مختلف و سواحل اطراف می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.