omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

omraninfo20

جامع ترین پایگاه محصولات و خدمات ساختمای ایران

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی با بهترین قیمت !

تور کوش آداسی : کوش آداسی یکی از شهرهای توریستی و ساحلی کشور ترکیه می باشد.تور کوش آداسی نیز مانند تور ترکیه در زمره ی تورهای پرطرفدار قرار دارد.این شهر به جزیره ی پرنده شهرت یافته است.

تور کوش آداسی

کوش آداسی در نواحی غربی کشور ترکیه قرار گرفته است.

شهر کوش آداسی یکی از جذاب ترین شهرهایی است که در حاشیه ی دریای اژه قرار گرفته است.یکی از مهمترین ویژگی های این شهر که موجب محبوبیت آن میان گردشگران شده است نزدیک بودن به جاذبه های تاریخی کوش آداسی می باشد . بیشترین درآمد شهر کوش آداسی از راه توریسم می باشد.

در اطراف دریا ی اژه هتل ها و رستوران های فراوانی برای استفاده ی توریست ها و گردشگران ایجاد شده است.

جاذبه های تاریخی از قبیل افسوس,دیدما,میلتوس,پراینه در نزدیکی شهر کوش آداسی قرار گرفته اند.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت تور کوش آداسی می توانید به سایت فیکس تراولز مراجعه نمایید.

آب و هوای کوش آداسی

کوش آداسی دارای آب و هوایی مدیترانه ای است که زمستان های آن معتدل و مرطوب و تابستان های آن بسیار گرم می باشد.نکته ی جالب در مورد اب و هوای این شهر این است که 300 روز آفتابی است.

معمولا اکثر تفریحاتی که شما می توانید در این شهر انجام می دهید تفریحات آبی است . بهتر است که در فصول سرما به  این شهر مسافرت نکنید.

بهترین زمان برای مسافرت به کوش آداسی ماه های خرداد تا شهریور می باشد.در این ماه ها کوش اداسی در بهترین شرایط آب و هوایی قرار دارد.

ژوییه جزو گرمترین ماه های سال کوش اداسی است.اگر در این ماه به شهر کوش اداسی مسافرت می کنید حتما به همراه خود کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی ببرید.

معروف ترین جاذبه های گردشگری کوش اداسی

جزیره ی کبوتر

بعد از گذراندن 350 کیلومتر از بندر کوش آداسی به جزیره ی کبوتر می رسید.این جزیره دارای مناظر بسیار زیبا و دلربایی می باشد.در این جزیره یک قلعه وجود دارد که متعلق به دوران قرن 13 می باشد.این قلعه در زمان های قدیم به محلی برای استقرار دزدان دریایی تبدیل شد .

جزیره ی کبوتر مکانی بسیار دنج و مناسب برای قدم زدن در حاشیه ی دریا می باشد.کافه های بزرگ با طراحی منحصر به فرد برای گردشگران ایجاد شده است.

منطقه ی بندری

اکثریت جاذبه های گردشگری موجود در شهر کوش اداسی در مناطق بندری آن یافت می شود.

یکی از این جاذبه های گردشگری کاروانسرا می باشد.کاروانسرا توسط محمد پاشا در سال 1618 بنا شده.این بنا به مرور زمان و در جنگ خراب شد اما آن را بازسازی کردند و در سال 1967 با عنوان هتل کلاب کاروانسرا افتتاح شد.

در این منطقه هنوز هم می توانید خانه های قدیمی ساخته شده با معماری کهن و سنتی را مشاهده نمایید.

بازار بزرگی برای خرید سوغات ترکیه نیز در این منطقه قرار گرفته است.

ساحل بانوان

این ساحل در حدود 3 کیلومتر با شهر فاصله دارد.این ساحل به واسطه ی زیبایی هایی که دارد جزو محبوب ترین ساحل های کوش اداسی به شمار می اید.در این ساحل شما می توانید انواع ورزش های آبی و بازی های آبی پر هیجان را تجربه کنید.از این بندر برای افتاب گرفتن نیز استفاده می شود.

پریه نه

این منطقه ی بسیار زیبا دارای منظر سرسبز کوهستانی می باشد.زیبایی های این منطقه چیزی فراتر از عکس هایی است که شما از این منطقه مشاهده کرده اید.

از جمله ی جذابیت های این شهر مربوط می شود به معبد آتنا با طراحی کلاسیک و معماری مخصوصش می باشد که برای توریست ها و گردشگران محبوبیت فراوانی دارد.

دیدیما

یک بنای تاریخی و رویایی بسیار زیبا که این مکان به عنوان دومین مکان بزرگ مذهبی در جهان می باشد .این معبد درست شده از ستون های بسیار بلند که برخی از این ستون ها هنوز هم بعد از گذشت سال های زیاد سالم مانده است.122 ستون در این مکان وجود داشته است.

کرازلی

کرازلی نام یکی از روستاهای موجود در شهر کوش آداسی می باشد.این روستا دارای مناظر طبیعی بسیار زیبا و سرسبز می باشد و بهترین مکان برای پبک نیک و تفریح در کنار خانواده تان می باشد. و احساس آرامش برای شما به ارمغان می اورد.

مراکز خرید کوش آداسی

مرکز خرید کاله ایچی

معروف ترین مرکز خرید شهر کوش آداسی است که در محله ی کاله ایچی قرار گرفته است.این مرکز خرید بزرگ مکان بسیار مناسبی برای خرید و تفریح گردشگران می باشد.تفریحات خاصی در شب برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.شما می توانید نمایندگی برندهای معتبری از قبیل آدیداس و بنتون و نایک را در این مرکز خرید بیابید.

مرکز خرید سوکه

مرکز خرید سوکه دارای مغازه هایی است که لوازم و محصولات آن به نسبت سایر مراکز خرید دیگر به صرفه تر و مناسب تر است علاوه بر این این مرکز خرید در برخی از ماه های سال حراجی های بزگی برگزار می کند.

شما می توانید بهترین و مناسب ترین خرید خود از ترکیه را از مرکز خرید سوکه داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.